Dr. Mowinckels forum: Kaizers Orchestra: Studio Tour bekreftet | |||||
|---|---|---|---|---|---|
|
Retningslinjer |
Velg avatar |
Medlemmer |
Grupper og ranker |
Søk | |||||
|
kaizerblitz @ 9. Oct 09 09:13 Mafia member 408 posts | http://www.aftenbladet.no/underholdning/musikk/1091701/Fansen_investerer_i_Kaizers.html
Som alle vet er det ny mini-turné "til inntekt" for ny plateinnspilling. "På den kommende miniturneen lover bandet å servere et representativt uvalg av “høydepunkter, døgnfluer, rariteter, totaktere, firtaktere, skranglerockere og morderballader” fra karrieren så langt." Turnéliste: * Stavanger, Folken 10.02.10 * Oslo, Sentrum Scene 11.02.10 * Bergen, Peer Gynt salen 12.02.10 * Trondheim 13.02.10 Billettene koster 390 kr. inkludert en spesialutgave av Kaizers nye album som sannsynligvis kommer i junar 2011! | ||||
|
Zanne @ 9. Oct 09 09:28 Mafia member 314 posts | Ok. Supert! Da krysser jeg fingrene for veegeordning i trondheim eller bergen
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 10:57 Mafia member 1127 posts | Åhååå.. jeg også!! Jeg sitter å refresher mailen min hvert femte sekund, men ingen svar fra grieghallen enda:P
Vet vi ikke hvor i trondheim de skal spille enda? | ||||
|
ingvold @ 9. Oct 09 12:42 Mafia member 200 posts | Noken som veit kor minimum gamal en verge må vere?
| ||||
|
egoist @ 9. Oct 09 12:51 Mafia member 197 posts | Avhenger av lokalet. Står på de respektive stedene sine hjemmesider.
| ||||
|
Assistenten @ 9. Oct 09 12:56 Mafia member 279 posts | Gi lyd fra deg når du får svar Absint, så slipper vi å spamme dem ned alle sammen. : D
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 13:00 Mafia member 1127 posts | ingvild: som oftest må det være en foresatt.. eller så må vergen være over 25. Det er forskjellig fra sted til sted :P
Assistent: Will do! Men Mrs. Vicente her her vært i grieghallen med verge før, så det er mest sannsynlig lov. Men skal gi beskjed når jeg får tilbake mailen også, sann vi er helt sikker
| ||||
|
Dieter Meyer @ 9. Oct 09 13:48 Tribute Band Member De Involverte 441 posts | Hvornår bliver billetter sat til salg? Det må jeg opleve, lige ved min fødselsdag!
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 13:50 Mafia member 1127 posts | Oslo ligger ute for salg nå, bergen i morgen.. Stavanger og Trondheim kommer etter hvert
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 14:06 Mafia member 1127 posts | Jada, det er vergeordning i grieghallen, men jeg forstod det sann at vergen måtte være en foresatt, også man må fylle inn et skjema når man kommer dit
hååhååå! Jeg gleder meg!
| ||||
|
ingvold @ 9. Oct 09 14:16 Mafia member 200 posts | Fanden. Då ser det ut til at dette går til helvette, veit ikkje om eg vil få med meg ein forelder på denne konserten...
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 14:25 Mafia member 1127 posts | Du kan ha med ei venninne og en av hennes foreldre?
| ||||
|
Los @ 9. Oct 09 15:44 Mafia member 320 posts | Dagen før Valentine....Tror det blir Trondheim på meg! Tar med dama, som aldri har vært på konsert;-)
Deilig å vite at man har en konsert å se fram til!;-) | ||||
|
Los @ 9. Oct 09 15:50 Mafia member 320 posts | Sorry for dobbelpost, men noen som vet hvor man får bestilt Trondheims biletter?
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 15:57 Mafia member 1127 posts | Sikkert billettservice. Men er det noen som vet hvor i Trondheim de skal spille?
Har tenkt meg dit jeg også, men da må jeg vite om de har vergeordning :P Helt enig, det er så deilig å ha en konsert eller to å se frem til! Det gjør liksom vinteren litt mer levbar :P | ||||
|
zanne @ 9. Oct 09 16:05 Mafia member 314 posts | Står Bergenskonserten oppført på billettservice? Jeg finner det ikke
| ||||
|
joerg1 @ 9. Oct 09 16:39 Mafia member 249 posts | Ingen sjangs for verge i Oslo? Isåfall får jeg håpe på en Bergenstur
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 16:48 Mafia member 1127 posts | Zanne: Jeg finner det ikke jeg heller, linken til billettservice funket i går, men ikke nå lenger.
Satser på at den funker i morgen når salget begynner
| ||||
|
zanne @ 9. Oct 09 17:16 Mafia member 314 posts | Så det er greit for oss under 18 å bestille vanlig billett siden det var vergeordning? Eller hvordan fungerer dette egentlig? :P
| ||||
|
waalermaster @ 9. Oct 09 17:24 Mafia member 191 posts | Har sendt mail til Sentrum Scene for å sjekke om det er vergeordning. Hvis det ikke er det, blir det vel Stavanger på meg. Der er det hvertfall vergeordning
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 19:50 Mafia member 1127 posts | waalermaster: Oslo har ikke vergeordning, det står på nettstedene deres.
zanne: I bergen kan man bestille billetter på vanlig måte, men man må skrive under på et skjema når man kommer dit
| ||||
|
DwightTheGreat @ 9. Oct 09 20:13 Tribute Band Member Resistansen 487 posts | Very clever. I love them. I'm glad they're finding a way to continue to produce music without compromising their artistic freedom. Does anyone know what kind of special edition the people who go to the concerts will get?
| ||||
|
marthe=) @ 9. Oct 09 22:41 Mafia member 1006 posts | absint: kan ikke tenke meg at kaizers skal spille noen andre steder enn samfundet!
og: jeg sendte mail til samfundet om vergeordning for ett par år tilbake, dette lot seg ikke gjøre.. | ||||
|
absint @ 9. Oct 09 22:47 Mafia member 1127 posts | Åja, okey :/
jaja.. Jeg fortsetter å håpe! | ||||
|
zanne @ 9. Oct 09 23:42 Mafia member 314 posts | Absint: Jeg fikk faktisk et vergeskjema tilsendt av Grieghallen
| ||||
|
absint @ 9. Oct 09 23:56 Mafia member 1127 posts | Åja.. Hvilken mailadresse sendte du til?
Jeg sendte til grieghallen@grieghallen.no og fikk ikke noe tilbake, så jeg ringte.. Og hun som tok telefonen sa at det ikke var noe problem bare man skrev under på noe når man kom dit :P | ||||
|
kaizerblitz @ 9. Oct 09 23:57 Mafia member 408 posts | Så det var noen som lurte på hvor de skulle spille og sånt, så. Kan hende dere har sett det allerede, men her er det iallefall :-)
Stavanger, Folken 10.02.10 Oslo, Sentrum Scene 11.02.10 Bergen, Peer Gynt salen 12.02.10 Trondheim, Studentersamfundet 13.02.10 | ||||
|
absint @ 10. Oct 09 00:04 Mafia member 1127 posts | Arrrg! Jeg HATER å være mindreårig!!
Jaja, vergemail er sendt til studentsamfundet. Det kan jo hende de har fått vergeordning siden marte spurte, det er hvertfall verdt et forsøk! | ||||
|
zanne @ 10. Oct 09 00:05 Mafia member 314 posts | Sendte til: post@revyogteater.no
| ||||
|
Nemo @ 10. Oct 09 09:52 Mafia member 34 posts | Til opplysning, Folken har vergeordning men vergen må være edru, 25+ og være en av de foresatte til "barnet". Så det er bare å smøre dere med tålmodighet og vente til dere er atten så dere slipper å ha med far på fest!
Personlig hååper jeg på ekstrakonserter i Stavanger, jeg er fotograf på Folken så hadde vært kult med en dag på jobb og en dag i publikum! | ||||
|
eirikbj @ 10. Oct 09 10:35 Mafia member 4 posts | Noen som vet hvor man får tak i biletter?
| ||||
|
eirikbj @ 10. Oct 09 11:10 Mafia member 4 posts | Det stod på aftenbladet.no at salge startet idag. Klarer ikke å slappe av før billettene er i hus
| ||||
|
gaz @ 10. Oct 09 11:36 Mafia member 41 posts | De kommer nok på Billettservice
Det er to på denne linken idag: http://www.billettservice.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=KAIZERS+ORCHESTRA Oslo og Bergen er lagt ut idag | ||||
|
absint @ 10. Oct 09 11:37 Mafia member 1127 posts | Der var mine billetter til Bergenskonserten hvertfall bestillt
| ||||
|
Assistenten @ 10. Oct 09 11:38 Mafia member 279 posts | Hallelulja! Billettene skal hentes senere i dag, og voktes meget strengt. Jeg elsker livet mitt!
| ||||
|
zanne @ 10. Oct 09 12:11 Mafia member 314 posts | Mine bergensbilletter er reservert
Men da jeg skulle hente de på posten, så var det selvfølgelig noen surrete damer som satt der og ikke klarte å få skrevet ut billettene til meg. De klarte ikke en gang å finne telefonen for å ringe billettservice. Æsj, får prøve igjen en annen dag -.- | ||||
|
Kaizerina @ 10. Oct 09 17:37 Mafia member 431 posts | Dersom det er vergeordning i Oslo, og noen trenger verge, stiller jeg selvfølgelig.
| ||||
|
absint @ 10. Oct 09 17:48 Mafia member 1127 posts | Det er veldig snilt av deg kaizerina!
Akk, hadde det bare vært vergeordning der! Men på hjemmesiden til rockefeller og sentrum scene står det: "Vi har 18 års aldersgrense på alle arrangementer, med mindre annet er oppgitt i program og annonser. Man MÅ være 18 år for å slippe inn på arrangementene. Vi har ingen verge-ordning, så det hjelper ikke å være i følge med personer over 18 år, selv om disse er foreldre eller foresatte."
| ||||
|
Thea i zenith @ 11. Oct 09 01:27 Mafia member 312 posts | Argh, argh, ARGH! Hvorfor legges ikke billetter til Trondheim og Stavanger ut på billettservice? :/
Ja, ikke vergeordning i Oslo og Trondheim er kjempekjipt! Så utrolig irriterende! Jaja, en vestlandstur i februar gjør meg egentlig ingenting det...
| ||||
|
lunas @ 11. Oct 09 14:32 Mafia member 67 posts | Hvis noen kunne vært min verge på Sentrum så hadde jeg vært evig taknemmlig!;)
| ||||
|
zanne @ 11. Oct 09 14:38 Mafia member 314 posts | Det er ikke vergeordning på sentrum, lunas
| ||||
|
lunas @ 11. Oct 09 18:46 Mafia member 67 posts | Hehe, joda jeg fikk med meg det;) Er 22 jeg så det går fint, men det er jo hyggelig med verge da. Så det søkes;)
| ||||
|
kaizers4ever @ 11. Oct 09 19:41 Informant 2233 posts | Thea i zenith: Billettene for Trondheim legges ut på samfundet.no etter hvert
380 kr er kanskje litt drøyt, men blir verdt hver eneste krone kan nesten ikke vente til februar...
| ||||
|
Thea i zenith @ 11. Oct 09 21:12 Mafia member 312 posts | Ok, takk, kaizers4ever Men jeg kan jo ikke komme inn på Samfundet uansett, jeg som er bare 16 og et halvt... :P MED MINDRE Samfundet bestemmer seg for å være kjempegreie og innføre vergeordning. Og det er jo heller tvilsomt.
Men noen som vet når Stavanger-billettene legges ut? Ja, det er verdt det! Utvilsomt! Vi får jo en dritbra konsert med verdens beste band (ihvertfall i min verden) og CD på kjøpet! Dessuten er vi jo med og finansierer den nye plata deres! Aah, kan ikke februar bare komme nå?
| ||||
|
absint @ 11. Oct 09 21:22 Mafia member 1127 posts | Jeg tror stavanger-billettene er lagt ut nå..
Aii, håper ikke de blir utsolgt før jeg får overtalt pappa til å bli med dit også. (det kommer til å ta tid!) Det er verdt hver eneste krone, ja! Det er ikke så lett å selge plater i en tid der alle laster ned gratis, også får vi jo "special edition" plate i 2011, hva nå enn det måtte innebære :P | ||||
|
Fredrik Kaizer @ 11. Oct 09 22:32 Mafia member 67 posts | Heeerliiig.. Ingen verge-ordning i Oslo. Utrolig bittert.. Forbanna.. Pissed.. Gah! Jeg ville på konserten! Skal laste ned alle Kaizers-sangene som finnes som hevn! :@
| ||||
|
kaizerblitz @ 11. Oct 09 22:34 Mafia member 408 posts | Da er det altså ingen "UNICEF turné" som jeg, og mange andre trodde. Det ble bekreftet på Facebook av Kaizers på Kaizers' side. http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/posted.php?id=75120268163&share_id=149336517724&comments=1#s149336517724
"Det finnes ingen "UNICEF turné". Vi kommer til å gjøre noen lukkede eventer for å skaffe penger til skolebyggingen i Rwanda. Ikke noe offentlig opplegg altså. Du (og flere med deg) har tolket noe som stod på UNICEF sin hjemmeside i retning en turné, det er altså feil. Generelt kan vi si at dere aldri kan stole 100% på andre kilder enn oss. Altså denne siden eller kaizers.no. Hva andre kan finne på å skrive uten vårt samtykke kan ikke vi kontrollere, så alltid sjekk med oss før dere ryker på planleggeren deres. Peace." | ||||
|
absint @ 11. Oct 09 22:44 Mafia member 1127 posts | I know! Dette var litt skuffelse da, men vi fikk jo studio-turneen
Men hva mener de egentlig med "lukkede eventer" ? | ||||
|
trommemari @ 12. Oct 09 09:12 Mafia member 569 posts | Tror de mener sånn som ikke kan kjøpes billetter til og ikke alle kan være med på. De hadde f.eks. spilt på noe "lukket event" på en lørdag her en noen uker etter sommerferien. Det var firmafest..(En i klassen min hadde vært servitør og vært backstage med kaizers, og deretter fått være med i bussen deres og greier. JEG VIL OG! Men det er en annen historie) Kan jo være ca. det samme greie med Uniceftingen. Kun noen som jobber for eksempel et bestemt sted eller noe som får betale og komme ?
| ||||
|
trommemari @ 12. Oct 09 09:15 Mafia member 569 posts | Nå har de lagt ut billettene til Folken!
http://www.folken.no/index.php?Meny=00000000002 | ||||
|
Los @ 12. Oct 09 11:56 Mafia member 320 posts | jamenmenmenmen.....jeg vil ha billetter til Trondheim!! :-P hehe
| ||||
|
waalermaster @ 12. Oct 09 18:01 Mafia member 191 posts | http://www.folken.no/index.php?Aksjon=visartikkel&Side=00000000003&Meny=00000000001&Artikkel=00000004707
"Der er kommet en del forespørsler på om det blir vergeløsning på denne konserten. I første omgang utgår vergeløsningen. Å ha mindreårige i salen medfører en større vaktholdsbelastning for våre frivillige, og å åpne opp for mindreårige skjer vanligvis ikke før nærmere konsertdatoen, når man har bedre oversikt over tilgjengelig mannskap. " WHAT?! ER DET MULIG? | ||||
|
trommemari @ 12. Oct 09 18:45 Mafia member 569 posts | TEIT! Er ikke vår feil at vi ikke kan gå uten verge som tar enda flere billetter enn nødvendig!
"når man har bedre oversikt over tilgjengelig mannskap" vil da si at de ikke åpner for mindreårige før det ikke er så mange som kjøper billetter lenger. Men herregud, billettene blir jo revet bort, de kommer jo ikke til å ha noe bra oversikt over "tilgjengelig mannskap"! Årh. Håper vi hvertfall kan få tak i plata uansett hva vi kan bli med på.. | ||||
|
waalermaster @ 12. Oct 09 19:57 Mafia member 191 posts | Tror jeg kommer til å kjøpe billetter uansett jeg. Satser på at jeg kommer inn med verge, hvis pappa gidder å bli med.
| ||||
|
trommemari @ 12. Oct 09 20:53 Mafia member 569 posts | Samme her Er det ikke bare vanlige billetter, men at man må ha med vergeskjema for å komme inn? Husker ikke hva som står på de gamle billettene mine
| ||||
|
waalermaster @ 12. Oct 09 21:01 Mafia member 191 posts | Jo, må bare ha med vergeskjema
Jeg har akkurat bestilt billetter til Bergen, trodde aldri jeg skulle klare å overbevise pappa
| ||||
|
absint @ 12. Oct 09 21:09 Mafia member 1127 posts | Whaat? Skal jeg liksom ta sjangsen på å bestille inngangsbilletter og fly hvis det ikke er sikkert at de har vergeløsning? Eller skal jeg vente til det er sikkert og risikere å ikke få tak i billetter??
Dette må være den dårligste ordninga jeg har vært med på! Jezuz, håper de forteller oss om det er vergeordning eller ikke før billettene blir utsolgt, hvertfall! | ||||
|
DorDor @ 12. Oct 09 22:29 Mafia member 49 posts | Jag ska till Oslo 11 februari!
Fyller 18 dagen innan. Kan man önska sig en bättre födelsedagspresent? | ||||
|
Einarab @ 13. Oct 09 12:26 Mafia member 119 posts | Noen som vet når billetter på samfundet i Trondheim legges ut?
| ||||
|
eirikbj @ 13. Oct 09 12:29 Mafia member 4 posts | Jeg fikk til slutt tak i billetter til konserten på Folken. Jeg måtte faktisk sende en mail å spørre selve bandet (!). Viser seg at de selger dem på kafen til Folken (Akvariet), og at disse bare ikke hadde fått lagt ut info på nettet hvor jeg lette. Billetter til konserten i Folken kan altså bestilles ved besøk eller over telefon til Akvariet hvis man stikker innom å henter billettene innen et par dager.
| ||||
|
Fanman Truls @ 13. Oct 09 13:12 The Fanman DMA Team 1497 posts | http://folken.no/index.php?Meny=00000000002
Håper denne linken funker. Er fullt mulig å bestille på nettet også. Gå i oversikten til høyre der man kan scrolle over hvilke konserter. Der vil du finne Kaizerskonserten også, for de som kanskje ikke har sett det. Stå på!
| ||||
|
majken @ 13. Oct 09 13:39 Mafia member 158 posts | (Eller så er det bare å söke på 'Kaizers Orchestra' i feltet som kommer opp så fort du kommer inn på folken.no)
| ||||
|
Mr. Barret @ 13. Oct 09 14:45 Mafia member 274 posts | Jeg kjøpte billetter til folken på internett i går, så det skal nok være mulig!
| ||||
|
kaizers4ever @ 14. Oct 09 16:50 Informant 2233 posts | Einarab: Har sendt en mail til Samfundet om når de blir lagt ut, så regner med å få svar snart
| ||||
|
Einarab @ 14. Oct 09 17:48 Mafia member 119 posts | Jeg og. Men sendte mail til kaizers også.. de svarer i motsetning til samfundet:P Kaizers sa de ble lagt ut når UKA er over.. var visst mye styr med UKA og Kaizers konsert for samfundet:P
| ||||
|
waalermaster @ 15. Oct 09 19:45 Mafia member 191 posts | Vet dere om vergen har lov til å passe på to mindreårige i Bergen?
| ||||
|
zanne @ 15. Oct 09 20:30 Mafia member 314 posts | Ja, waalermaster. Vergen kan ha ansvar for to mindreårige
| ||||
|
waalermaster @ 15. Oct 09 22:38 Mafia member 191 posts | Herlig! Kan nesten ikke vente på februar!
| ||||
|
Mia R. Kaizer @ 17. Oct 09 18:08 Mafia member 256 posts | heller ikke her ! Glæder mig så sindssygt til at se dem igen !!!!
| ||||
|
Los @ 19. Oct 09 15:04 Mafia member 320 posts | Tenkte litt... Siden konsertene er i februar, og det er rett før de lager ny plate...tror dere det er mulig vi får høre en ny sang eller to?
Jeg er håpfull!!:-P | ||||
|
zanne @ 19. Oct 09 15:57 Mafia member 314 posts | Det har jeg også tenkt på Los
Det hadde jo passet seg med en smakebit, i og med at vi får den nye CDen med på billettkjøpet
| ||||
|
waalermaster @ 19. Oct 09 17:19 Mafia member 191 posts | Åh, det hadde virkelig vært herlig!
| ||||
|
Los @ 19. Oct 09 17:48 Mafia member 320 posts | En liten "dette er hva dere har invistert i"-smakeprøve? hehe:-D
| ||||
|
zanne @ 19. Oct 09 19:17 Mafia member 314 posts | Nettopp
| ||||
|
absint @ 20. Oct 09 08:17 Mafia member 1127 posts | Ååååh, det vil jeg! Vi får håpe på det
Eller kanskje de spiller silkebaand, eller noe annet uutgitt?
| ||||
|
majken @ 20. Oct 09 10:05 Mafia member 158 posts | Er ikke hele pointet med turnén å spille sanger fra albumet som kommer 2011?
| ||||
|
majken @ 20. Oct 09 10:06 Mafia member 158 posts | (Bortsett fra at den er til intekt for plata, dobbelpost.)
| ||||
|
absint @ 20. Oct 09 10:14 Mafia member 1127 posts | Hmm.. Jeg tror ikke det er hele pointet da, men det er jo ikke unaturlig om de tar en sang eller to fra det nye albumet.
Gaad, det hadde vært fedt! ![]()
| ||||
|
majken @ 20. Oct 09 11:23 Mafia member 158 posts | Men jeg tror jeg har lest et sted at det blir sanger fra det nye albumet? Hm. Får sjekke internet-historikken...
| ||||
|
SusiS @ 20. Oct 09 11:58 Translator DMA Team 911 posts | Albumet kommer jo ikke før 2011, så jeg tviler at de har noe som de kan presentere tidlig i 2010 allerede... Og jeg har ikke lest at de skal spille noe nytt der. Bare det her, og det sier ganske klart at det blir "gamle" sanger:
"Kaizerne vil presentere et representativt uvalg av høydepunkter, døgnfluer, rarieteter, totaktere, firtaktere, skranglerockere og morderballader fra sin heseblesende og energiske musikalske katalog så langt, og oppsummere denne ti år og fem plater lange epoken sammen med sine kjære og trofaste fans på noen av landets beste scener." | ||||
|
absint @ 20. Oct 09 12:04 Mafia member 1127 posts | Hmm.. Vi får vel bare vente å se da :P
Jeg håper hvertfall
| ||||
|
Los @ 20. Oct 09 18:00 Mafia member 320 posts | De har jo begynt å skrive nye sanger, så det er mulig at de overrasker. Det at de ikke har anonsert det beviser ingenting egentlig... Det hadde jo vært teit å si: "Også skal vi overraske med en smakebit av den nye platen med en ny innøvd sang!" Det hadde ikke blitt nye overraskelse:-P hehe
er fortsatt håpfull;-) | ||||
|
absint @ 20. Oct 09 18:52 Mafia member 1127 posts | Haha, helt enig!
Det er jo mulig at de har klar en låt eller to i februar, selv om det er et år til platen slippes. Det skal nok litt til, men man vet aldri
Og nei, de sier jo ikke at de skal overraske med en ny sang, det ødelegger jo overraskelsen og spenningen :P Mulig det er litt vel optimistisk, meg er også fortsatt håpefull!
| ||||
|
Los @ 20. Oct 09 21:26 Mafia member 320 posts | Har ikke noen annen måte å leve på enn litt vel optimistisk jeg! hehe:-D
| ||||
|
absint @ 20. Oct 09 22:42 Mafia member 1127 posts | haha, jeg liker levemåten din!
| ||||
|
Mia R. Kaizer @ 21. Oct 09 14:42 Mafia member 256 posts | Samme her. en smagsprøve på det nye albummet ville være fett. Og så er man også endnu mere spendt på når det skal komme.. så man kan genhøre et nummer man har hørt en enkelt gang på konsert
| ||||
|
Harry Kadaver @ 28. Oct 09 09:45 Mafia member 1 posts | Dette blir knall, kan nesten ikke vente til 11. feb.
Har skaffet meg billett, og gleder meg enormt;-) | ||||
|
chrissie @ 28. Oct 09 19:20 Mafia member 110 posts | Helt enig med Harry Kadaver:))))
| ||||
|
DorDor @ 28. Oct 09 23:45 Mafia member 49 posts | Hur länge får man köa för att få bra platser i Oslo? Någon som vet?
| ||||
|
Einarab @ 29. Oct 09 12:21 Mafia member 119 posts | DorDor.. Møt opp rundt 18.30.. da får du bra plasser.. var hvertfall sånn sist gang.. da stod jeg fra 16.30:P Men det ble folksomt først fra mellom 18.30 og 19.00.. Men det kan jo være annerledes denne gangen.. anbefaler deg å ikke møte noe særlig senere enn 19.00 ihvertfall;)
| ||||
|
DorDor @ 29. Oct 09 12:56 Mafia member 49 posts | Okej, tackar ödmjukast!
Jag lär ställa mig i kön runt 1800 i så fall. Jag är sjukt taggad inför spelningen i Oslo. Jag har sett Kaizers en gång i Stockholm, men att se dem i Norge är speciellt, bättre tryck med mer folk. Perfekt sätt att fira 18-årsdagen. Dagen efter åker man till Norge för att se världens bästa liveband.
| ||||
|
Einarab @ 29. Oct 09 13:35 Mafia member 119 posts | hehe ;D har vært kanon stemning de gangene jeg har vært på sentrum scene:) så mye å glede seg til! blir nok en super feiring!!
| ||||
|
kaizers4ever @ 29. Oct 09 13:59 Informant 2233 posts | Billettene til Samfundet bør legges ut snart. Skulle jo tro de kom rett etter uka... Sendte en mail og spurte, men det visste de ikke... Og ja, det er fortsatt 18-årsgrense på konserten
| ||||
|
DorDor @ 29. Oct 09 15:21 Mafia member 49 posts | Einarab? Ska du också till Sentrum Scene?
| ||||
|
Einarab @ 29. Oct 09 22:33 Mafia member 119 posts | kaizers4ever. De kommer nok snart. tipper neste uke jeg.. de er litt trege der gitt:P
DorDor: Ja, det skal jeg;) Også skal jeg på samfundet to dager etter:D Februar blir en finfin måned! | ||||
|
DorDor @ 29. Oct 09 23:46 Mafia member 49 posts | Det blir det sannerligen! Då ses vi säkert i kön!
| ||||
|
Einarab @ 2. Nov 09 19:23 Mafia member 119 posts | "Medaljørene returnerer til hjemlandet på onsdag. Og neste uke møter de den litt mindre spreke delen av Kaizersgjengen for å øve på nye sanger i Stavanger. Spennende det og..."
Enda en grunn til å håpe på nye låter til touren??;) | ||||
|
absint @ 2. Nov 09 20:19 Mafia member 1127 posts | Ojojoj! Det vil jeg si!
Hvis de skal øve på nye låter allerede nå, så er det jo ikke umulig at de har en sang eller to klar til februar :P | ||||
|
waalermaster @ 5. Nov 09 20:56 Mafia member 191 posts | 99 dager til gigen i Bergen, hvis jeg ikke har telt helt feil! Gleder meg sinnsykt!
| ||||
|
Mia R. Kaizer @ 6. Nov 09 08:30 Mafia member 256 posts | kan man jo håpe på
Gleder meg óg sinnsykt !!! må kjøpe flybilletter i dag
| ||||
|
DorDor @ 8. Nov 09 21:11 Mafia member 49 posts | AAAAH! Tänk om vi får höra nya låtar! :O
| ||||
|
kaizerblitz @ 9. Nov 09 01:17 Mafia member 408 posts | Både Bergen og Stavanger er utsolgt. Snart Oslo óg (iallefall få billetter igjen). Her går'e unna!
Nye låter hadde forresten ikke vært så dumt! :-) | ||||
|
waalermaster @ 9. Nov 09 10:27 Mafia member 191 posts | 95 dager til gigen i Bergen
Flybilletter er fiksa, vergeskjemaet er allerede printa ut og underskrevet, og billettene ligger trygt i safen. Gleder meg så sinnsykt (fremdeles)! Hadde vært utrolig gøy med nye sanger
| ||||
|
kaana @ 12. Nov 09 09:17 Mafia member 1 posts | På nettsidene til Samfundet (Trondheim) står det ikke en gang at Kaizers skal spille jo! Noen som vet NÅR billettene blir lagt ut for salg? Wææ.. Blir litt redd nå altså !
Ja, og hvor blir billettene lagt ut? billettservice eller samfundet sine nettsider? | ||||
|
Einarab @ 12. Nov 09 17:14 Mafia member 119 posts | Det kommer.. bare samfundet som er trege... de sa at uka måtte bli ferdig først... men nå er de bare trege..
| ||||
|
kaizers4ever @ 12. Nov 09 18:20 Informant 2233 posts | blir lagt ut på samfundet sine nettsider, men med tanke på at ingenting etter Sivert Høyem den 21. november er lagt ut, og at alle konsertene som ligger på "februar" er fra i år, kan vi vel forvente å få billettene i januar.
| ||||
|
kaizers4ever @ 12. Nov 09 21:12 Informant 2233 posts | beklager dobbel post, men sendte enda en mail til Samfundet og fikk dette til svar:
"Det er arrangerende gjeng som setter dato for slipp av billetter og de har ikke kommet med en dato for dette. Dette skyldes fortsatt at ikke detlajer rundt arrangementet er klart." Tolker dette som enda mer venting. | ||||
|
Einarab @ 12. Nov 09 23:39 Mafia member 119 posts | Tenker nok det er samfundet:luring som ikke har alle detaljer.. Kaizers er vel et såpass proft maskineri (ding*) at de vet hvordan dette skal foregå:P
| ||||
|
Sephiroth Kaizer @ 13. Nov 09 00:10 Informant Kaos Orchestra 1815 posts | Nettsiden teller kanskje ikke?
| ||||
|
Zud @ 13. Nov 09 13:37 Moderator DMA Team 3630 posts | Virkelig, hva gjør det om dere må vente til januar med å kjøpe billetter? omg.. Relaaax. Dere snakker jo som om de kommer til å slippe billettene plutselig i all hemmelighet og at de forsvinner på to sekunder.
| ||||
|
kaizers4ever @ 14. Nov 09 17:05 Informant 2233 posts | det kommer jo garantert ikke til å bli utsolgt før dagen før i Trondheim. Vi får bare innse at de fleste trøndere er ekstreeemt treige!
| ||||
|
Zud @ 14. Nov 09 20:09 Moderator DMA Team 3630 posts | sist var det vel faktisk utsolgt sånn 10 dager før eller no. vilt!
| ||||
|
Eliah @ 5. Dec 09 13:41 Mafia member 3 posts | Da er bilettene til barteby konserten lagt ut på samfundet ;-)
| ||||
|
Los @ 5. Dec 09 15:06 Mafia member 320 posts | Da er de kjøpt inn og konserten sikret! Oh YEAH!
| ||||
|
trommemari @ 5. Dec 09 15:56 Mafia member 569 posts | "Vi pønsker også på noen andre overrskelser... La meg bare si at dette blir nok en unik Kaizertour, og vi gleder oss masse !" fra kaizers.no
Spennende!! | ||||
|
zanne @ 5. Dec 09 16:08 Mafia member 314 posts | "- Dere driver og øver på nytt materiale for tiden, er det noen mulighet for at dere kommer til å lufte noe av dette på denne runden?
- Ja, det er godt mulig. " Can't wait
"Bandet begynner arbeidet med ny plateinnspilling i Bergen i mars"
| ||||
|
Los @ 5. Dec 09 16:35 Mafia member 320 posts | Tenkte på det samme trommemari.. "en unik Kaizerstour"! Spennende! Lurer på hva de lurer på:-P
| ||||
|
trommemari @ 5. Dec 09 17:35 Mafia member 569 posts | Ooh, jeg liker forresten at det er plateinnspilling i BERGEN! Går liksom ikke så langt som til Hollywood og Berlin og sånn :P Føler Maskineri ble litt for mye "perfekt" gjennomført Og at det allerede er innspilling allerede i mars!
| ||||
|
zanne @ 5. Dec 09 17:53 Mafia member 314 posts | Enig trommemari
Bergen høres lovende ut | ||||
|
Los @ 5. Dec 09 22:08 Mafia member 320 posts | Du sa det trommemari, Maskineri hørtes for perfekt ut. Gleder meg til neste plate!
| ||||
|
zenith @ 5. Dec 09 23:34 Mafia member 33 posts | Me too Glede meg som en unge!
| ||||
|
Los @ 6. Dec 09 17:40 Mafia member 320 posts | En ting som plutselig dukket opp i hodet mitt... På kaizers.no står det at trondheim konserten begynner kl 8, mens bilettene mine og Samfunnet sier 22.30.. Jeg går ut i fra at 22.30 er rett, siden det står på bilettene mine, eller?
| ||||
|
Thea i zenith @ 6. Dec 09 18:04 Mafia member 312 posts | Svært sjeldent at konserter begynner kl 20:00, Los... Det står også på samfundet sine nettsider at konserten begynner 22:30 Sats på det som står på billetten din du!
Billetter til Trondheimskonserten til salgs nå!
http://www.samfundet.no/arrangement/vis/689 | ||||
|
kaizerblitz @ 6. Dec 09 19:43 Mafia member 408 posts | Hvor har dere funnet ut at de begynner med plateinnspilling i mars? :-P
| ||||
|
Einarab @ 6. Dec 09 19:47 Mafia member 119 posts | kaizerblitz... kaizers.no er en fin ting:P
| ||||
|
kaizerblitz @ 7. Dec 09 00:53 Mafia member 408 posts | Åja, da fikk jeg det bare ikke med meg når jeg leste det. Gikk visst litt fort gjennom det der :-P
| ||||
|
ogunlife @ 13. Dec 09 04:24 Mafia member 1 posts | har fått et lite problem med billetter til KAIZERS ORCHESTRA konsert i oslo 11.02.10. noen som ikke har anledning til å være på konserten, men har kjøpt billetter så kan jeg gjerne kjøpe 1 billett til maks 700 (omlag det dobbelte). kontakt meg på gunleik_32@hotmail.com haster litt med tilbakemelding ta kontakt fort så får dere tilbud om å selge dem til en god pris.
| ||||
|
mmoen @ 29. Dec 09 13:07 Mafia member 363 posts | Og hvis det skulle være noen som har en ekstra billett til konserten i Bergen, så skader det ikke å ta kontakt...
camilla.15@hotmail.com | ||||
|
kikkipus @ 29. Dec 09 20:42 Mafia member 448 posts | Og BUMP ditto Folken : )
| ||||
|
mmoen @ 8. Jan 10 15:22 Mafia member 363 posts | Da var min billett til konserten i Bergen sikret! Tusen takk til Dof =D
Men jeg trenger verge da...??? | ||||
|
majken @ 8. Jan 10 15:38 Mafia member 158 posts | Till grieghallen må en forelder vaere verge og sjema må vaere ifylt för du kommer dit. Står litt lenger opp i tråden hvordan det funker.
| ||||
|
mmoen @ 11. Jan 10 14:48 Mafia member 363 posts | ojoj, takk for at du sa i fra da..
| ||||
|
absint @ 11. Jan 10 15:14 Mafia member 1127 posts | Neida, ikke en forelder.
Hvem som helst over 23 år, så lenge begge må være edru og har skjema når de kommer
Da har vi avklart det en siste gang :P | ||||
|
mmoen @ 14. Jan 10 15:44 Mafia member 363 posts | åhh, hærlig!!! tenk om det måtte være en forelder!?!?!? da hadde det aldri gått, ettersom mine foreldre ikke skal vite at jeg drar (og nå har jeg alibi btw)
men kordan får jeg sånn vergeskjema?? | ||||
|
paaske_geita @ 22. Jan 10 19:12 Mafia member 142 posts | Hei. Noen som har billett til overs til 11.02? Nøl i så fall ikke med å ta kontakt
| ||||
|
eabea @ 22. Jan 10 22:48 Mafia member 296 posts | paaske_geita, jeg tror du skal skrive i køb/salg debatten, og at håbet ikke ligefrem er lyserødt. Der er efterhånden en del der efterlyser billetter
| ||||
|
waalermaster @ 23. Jan 10 01:13 Mafia member 191 posts | Er rimelig glad for at jeg fikk overtalt fatter'n til å tro at alle billetter kom til å bli utsolgt med en gang, ja!
| ||||
|
lykke @ 31. Jan 10 02:15 Mafia member 4 posts | flere som reiser alene til Bergen den 12.?
hadde vær gøy å truffet likesinnede, før, i eller etter konserten
| ||||
|
mmoen @ 31. Jan 10 19:41 Mafia member 363 posts | jah! hadde vært rått! men jeg bestemte meg for ikke å reise likevel, så me får ta det en annen gang ;p
| ||||
|
Fluse @ 4. Feb 10 21:13 Mafia member 28 posts | Tror ni att det finns chans till "en ny" Viva la Vega?
Tyvärr kan jag inte se någon konsert ;/ men om de spelar Tokyo Ice skulle jag älska den som filmar det
| ||||
|
absint @ 4. Feb 10 21:23 Mafia member 1127 posts | Hmm...en ny live-dvd tviler jeg sterk på at de har noen planer om, hvis det var det du mente :P
Men jeg har hvertfall tenkt å filme litt hvis det kommer opp noe "ekstraordinært" og det tror jeg egentlig at Therese, Camilla og Majken og diverse andre også har planer om. Så om Tokyo ice skulle bli spillt, vil den med ganske stor sikkerhet dukke opp på youtube kort etter
| ||||
|
Dof @ 5. Feb 10 00:01 Mafia member 195 posts | For min skyld må de gerne udgive en ny DVD på et tidspunkt. Om ikke en direkte live-DVD som Vive La Vega, så en med noget dokumentar/biografi/unikke Kaizers-klip og nogle live-klip - F.eks. højdepunkter fra Våre Demoner-touren, hvor de filmede lidt af det (Og hvor det eneste der indtil nu er kommet ud af det er den der lidt tynde video til Prossessen pretz ). Men tror nu ikke det sker. Så skulle det da være som en slags bonus-DVD som følger med en special-udgave af et af de kommende albums...
| ||||
|
Mia R. Kaizer @ 5. Feb 10 08:39 Mafia member 256 posts | Hvis I ikke har set det, mener jeg faktisk at der på VEGA's hjemmeside ligger optagelser fra 2 koncerter mere. Man kan desværre ikke downloade dem, men man kan da se dem på computeren
Og der er jo også "Maskineri"-videoen fra Köln. Og den er på DVD. | ||||
|
kaizerblitz @ 8. Feb 10 14:36 Mafia member 408 posts | Viktig melding til alle som skal på konsert denne uken. LES:
http://kaizers.no/ | ||||
|
absint @ 8. Feb 10 15:10 Mafia member 1127 posts | Eller så kan jeg oppsummere:
I konsertdøren får du et kort. hvis du vil ha superduperspesialutgave eller noe sant på neste album: PASS PÅ KORTET! Og ikke minst: fyll ut personlige opplysninger og send kortet til adressen som står på
| ||||
|
Dof @ 8. Feb 10 16:11 Mafia member 195 posts | (... Og glem ikke at vedlægge penge til forsendelse. Det er åbenbart ikke med i prisen ;S)
| ||||
|
kaizers4ever @ 8. Feb 10 18:02 Informant 2233 posts | Penger eller frimerker med riktig porto?
| ||||
|
absint @ 8. Feb 10 18:27 Mafia member 1127 posts | Frimerke
| ||||
|
tordnp @ 8. Feb 10 21:37 Mafia member 124 posts | Hva med oss mindreårige som kanskje ikke kommer inn på konserten? Vi vil vel også få det kortet..?
| ||||
|
absint @ 8. Feb 10 21:40 Mafia member 1127 posts | Haha, jeg tviler
De har nok ikke så mye til overs for oss verdiløse drittunger at de gidder å gi oss kort før de jager oss ut
| ||||
|
tordnp @ 8. Feb 10 22:36 Mafia member 124 posts | jeg skal ha det kortet uansett, hva som må til det var jo faktisk litt av grunnen til at jeg kjøpte billetten..
| ||||
|
absint @ 8. Feb 10 22:42 Mafia member 1127 posts | Altså, det finnes kjempemange her som skal på flere eller alle studio-tour konserter, dvs. Mange som får flere kort enn de trenger
| ||||
|
trommemari @ 8. Feb 10 22:58 Mafia member 569 posts | Hvilken konsert er det snakk om, tordnp? Hvis jeg var deg, ville jeg sendt mail til spillestedet og forklart at du har verge, billetter og det som trengs, men du er mindreåring. Jeg vil tro at de ikke stenger ute noen som faktisk har betalt for å komme, i tillegg til å ha verge for seg.
| ||||
|
tordnp @ 8. Feb 10 23:14 Mafia member 124 posts | skal på samfundet, i Trondheim da :/ tror ikke det er mye håp for en vergeordning der akkurat, men skader ikke å prøve
| ||||
|
Zud @ 8. Feb 10 23:38 Moderator DMA Team 3630 posts | Haha, liten vits å stille opp med verge og whine om at du har reist langt i alle fall, spillestedene har liksom lover de må følge.. Men for all del, lykke til
Sånn ellers; NÅR i alle dager skal man sende inn det kortet da? Adresseendring i løpet av et år er vel alltids en mulighet liksom? | ||||
|
Mia R. Kaizer @ 9. Feb 10 14:10 Mafia member 256 posts | point taken Zud.
@tordnp: Det står, at det vil være kaizer-folk der utdeler kortene. Så sjølvom du ikke kommer inn, må det være sjanse for å komme til å snakke med de. muligens kan du bede en av de ældre om å tage din billet med inn, og give dig kortet. Men selvfølgelig håper jeg for deg, at du kommer inn! | ||||
|
tordnp @ 9. Feb 10 15:14 Mafia member 124 posts | Ja Mia, det er det jeg også satser på om jeg ikke kommer inn, kan jeg vel alltids be en om hente kortet
| ||||
|
kaizers4ever @ 9. Feb 10 16:56 Informant 2233 posts | tordnp: Hvis du skal i Trondheim kan du beklageligvis glemme det, med mindre du har fake leg. De konsertene jeg var på før jeg ble 18 var i Bergen, selv om jeg bor i Trondheim..
Men hvordan regner de med at vi skal klare å ta vare på kortene UNDER konserten? Hadde jo vært mye bedre å få dem på vei ut... Må jo brette hele tingen for å få plass i veska jo! | ||||
|
kaizers4ever @ 10. Feb 10 18:41 Informant 2233 posts | beklager dobbelpost, men.. til dere som tidligere har vært og sett Kaizers på Samfundet: Hvor tidlig ute bør man være for å stå helt framme? Må jo stå i laang garderobe kø i tillegg først... Tenker kvart over ni / halv 10?
| ||||
|
marcello-g @ 10. Feb 10 19:19 Mafia member 1 posts | Hei!
Vil noen kjøpe en bilett til kaizers oerchestra på fredag i bergen? | ||||
|
taztepriv @ 10. Feb 10 19:38 Informant 574 posts | Jepp jeg kjøper gjerne! Ring eller mld 91544422
| ||||
|
taztepriv @ 10. Feb 10 19:39 Informant 574 posts | Eller e-mail bjrn88@hotmail.com om du vil!
| ||||
|
trommemari @ 11. Feb 10 01:44 Mafia member 569 posts | tordnp, det er nok verdt et forsøk, hvertfall å sende mail og spørre på forhånd.
Jeg sendte mail til Folken i Stavanger da billettene var for salg. Da skrev de at de IKKE skulle ha vergeordning. Og for ikke så lenge siden sendte jeg mail igjen, forklarte at jeg hadde billetter og verge. Svaret var da positivt. De sa det var greit så lenge verge var med. Da jeg skulle inn dørene på Folken i dag gikk det helt problemfritt, både jeg og "Tullerusk" kom oss inn. Er vel kanskje strengere i Trondheim, men alikevell.
| ||||
|
Pep @ 11. Feb 10 03:33 Mafia member 137 posts | Kaizers spiller i Oslo Spektrum for å feire 10-årsjubileum i april 2011. Annonsert på Folken-konserten. Tror det var 09/04-2011 de sa.
| ||||
|
trommemari @ 11. Feb 10 07:39 Mafia member 569 posts | Siden det i hovedsak er en artikkel om Folkenkonserten, skriver jeg dette her:
"– Oljefatene er tilbake. Og sigøynermusikken. Vi skal dyrke vårt særpreg, og det skal bli nøyaktig sånn vi vil ha det. Vi skal prøve å toppe oss selv på hver eneste sang. Masse variasjon, gode tønne- og sigøynersanger og det folk kjenner og liker med Kaizers, pluss litt, sier Janove Ottesen." http://www.aftenbladet.no/bildegallerier/article1159071.ece | ||||
|
Zud @ 11. Feb 10 10:13 Moderator DMA Team 3630 posts | Sorry om det ble tatt veldig ille opp altså men når det gjelder dette med verge så er det nå en gang sånn at Folken faktisk pleier å ha vergeordning (evt. har slutta med det, hva vet jeg), men Samfundet har aldri hatt det og kommer aldri til å få det. Jeg klarte selv å mase meg inn med verge en gang i 2004, men det var ren og skjær flaks fordi det skjedde "en glipp" og noen hadde sagt ja uten at de hadde noe belegg for å gjøre det. Vi fikk så beskjed om at det aldri i verden kunne skje iom at det faktisk er ulovlig og de ikke har noe system for det. Men en sinna telefon fra en mamma fikset det Ryktene gikk visst på hele huset for å si det sånn.
Har man nå en gang snakket med stedet på forhånd er det en annen sak, men har man fått nei må man jo nesten forholde seg til det. Har nemlig også vært vitne til at noen kom langveisifra på Sentrum Scene og lagde skikkelig oppstyr der, og det er jo bare flaut når det faktisk står med store bokstaver på billetten liksom. Er derfor jeg blir så spydig om det her - det er ganske respektløst (faktisk) mot spillestedet og de som jobber der å bare troppe opp der og kreve ditten og datten når det er spesifisert på billetten at det er 18-årsgrense. Tenk på at de som er ansatt der har en jobb å gjøre, og de som driver stedet faktisk er avhengig av sjenkebevillingen sin. For all del, man kan jo ha flaks, jeg sier bare at for mange gir inntrykk av at de har RETT til å komme inn med forelder så lenge de er stor nok fan eller kommer langveisifra eller whatever, og sånn er det bare ikke. Jeg mener det når jeg sier lykke til for man vet jo aldri! Men bare ikke glem at det faktisk er en grunn til at det er sånn, og ikke bli obsternasig og vanskelig hvis det ikke går. Og nå sier jeg ikke dette til tordnp personlig heller; jeg får et generelt inntrykk her inne i blant at det liksom er den gjengse oppfatning at "selvfølgelig skal det gå". Takk for meg. | ||||
|
tordnp @ 11. Feb 10 13:27 Mafia member 124 posts | skjønner deg godt Zud, og tror ærlig talt ikke at jeg kommer inn heller men skal selvfølgelig prøve
Angående det med kaizers-kortet, snakket jeg med samfunnet i dag, og det var visst ikke noe problem. Kortene skulle visst deles ut rett ved billett kontrollene så det skulle være mulig å bytte inn billetten uansett
| ||||
|
kaizers4ever @ 11. Feb 10 16:24 Informant 2233 posts | billettkontrollen er ikke i døra da tornp... den er ved hovedinngangen til Storsalen...
Det er forsåvidt best for Kaizers at de har konsert i Trondheim neste år etter den andre uka i mai... Kan ikke ha noe av å være på folkehøgskole i Troms / Svalbard hvis Kaizers skal spille i | ||||
|
trommemari @ 11. Feb 10 18:00 Mafia member 569 posts | Forstår også hva du mener Zud. Men er jo alltid surt å være under 18, så hvis noen spillesteder godtar at noen får komme selv om det i utgangspunktet ikke er åpent for vergeåpning, er det jo verdt et forsøk. Men det høres jo veldig vanskelig ut i Trondheim, visste ikke at det var så strengt.
Vil forresten si at jeg ikke spurte om jeg kunne komme inn på konserten etter å ha fått et nei. Første gangen spurte jeg om de skulle åpne for vergeåpning var svaret: "I første omgang vil der ikke bli åpning for vergeordning på denne konserten." De måtte se hvordan det lå an med vakter og slikt først. Lenge etter spurte jeg om de noen gang åpnet for vergeåpning, og da svarte de at det gikk greit så lenge jeg hadde utfylt vergeskjema. Så jeg fikk liksom aldri et klart nei.
| ||||
|
Isola @ 15. Feb 10 05:49 Mafia member 23 posts | Har slängt upp några videor från tre av konserterna, om någon är intresserad. Ingen superkvalitet, men alltid kan det väl roa någon.
Stavanger - Djevelens Orkester: http://www.youtube.com/watch?v=tPC6To5jx5M - Maskineri: http://www.youtube.com/watch?v=Lxz71xZ1B6w - Señor Torpedo: http://www.youtube.com/watch?v=5cIbv0Rlw5s - Sonny: http://www.youtube.com/watch?v=FSfxNiKMeTg Oslo - Maskineri: http://www.youtube.com/watch?v=oYufXrC6zSo - Prosessen: http://www.youtube.com/watch?v=AlMSP3EepyM - Rullett: http://www.youtube.com/watch?v=5NimeIBuDiw - Hands of the Lord (?): http://www.youtube.com/watch?v=t2z9I3r9Mco Trondheim - Bris: http://www.youtube.com/watch?v=SdkwJi2PBCc - Dieter Meyers Inst.: http://www.youtube.com/watch?v=Om3tSF0JmhM - Philemon Arthur & The Dung: http://www.youtube.com/watch?v=80zLGpzMfhM - Tokyo Ice Til Clementine: http://www.youtube.com/watch?v=UFRkGNTxYHQ | ||||
|
kaizerblitz @ 15. Feb 10 13:54 Mafia member 408 posts | Takktakk :-)
| ||||
| |||||

det var jo faktisk litt av grunnen til at jeg kjøpte billetten..