Anmerkung: drmowinckel.com wird gerade ins Englische und Deutsche
übersetzt. Ein Großteil der Seite wurde noch nicht übersetzt. Bis die
verschiedenen Texte der Seite in die ausgewählte Sprache übersetzt
worden sind, erscheint der Text in der Originalversion, also auf
Norwegisch.
Dr. Mowinckels forum: Tickets & Concerts: Samfundet-billett ønskes kjøpt (13/02-10) | |||||
|---|---|---|---|---|---|
|
Retningslinjer |
Velg avatar |
Medlemmer |
Grupper og ranker |
Search | |||||
|
Pep @ 1. Jan 10 17:20 Mafia member 137 posts | Pga rot med kortet mitt har jeg ikke fått bestilt konsertbilletten til Samfundet. Ettersom Trondheim har pleid å bli sent utsolgt tok jeg det tydeligvis for rolig, for nå er det utsolgt. :/ Er det noen som har en billett til overs og kan selge til meg, så hadde jeg blitt overlykkelig!
| ||||
|
Marshu @ 3. Jan 10 01:27 Mafia member 1 posts | Har selv hatt surr med banken (Onde, onde banken Nå får jeg kanskje ikke dratt på konsert) og har derfor heller ikke fått kjøpt billett til konserten på samfundet. Hvis det finnes to billetter til salgs vil jeg langt mer enn gjerne føye meg i rekken av billettkjøpere. Håper, håper, håper det finnes billetter til salgs.
| ||||
|
Pep @ 22. Jan 10 02:50 Mafia member 137 posts | Ingen? :/
| ||||
|
BlackConstanze @ 7. Feb 10 21:57 Mafia member 10 posts | nä prøver jeg her også... har en billett til salgs! første man til mølla!!!!! (håper det er noen over hodet!)
| ||||
|
Einarab @ 7. Feb 10 23:15 Mafia member 119 posts | JEg vil kjøpe. for 390. er det ikke medlem??
| ||||
|
BlackConstanze @ 8. Feb 10 09:05 Mafia member 10 posts | JAU! ja det er ikke medlem...
| ||||
|
ellikokopelli @ 9. Feb 10 17:03 Mafia member 3 posts | ønsker også å kjøpe billett!! tlf 97775512
| ||||
|
kaptein_kaffe @ 11. Feb 10 22:05 Mafia member 9 posts | Ønsker også billett!
http://drmowinckel.com/forum/index.php?cat=19&top=3782 | ||||
| |||||

Nå får jeg kanskje ikke dratt på konsert) og har derfor heller ikke fått kjøpt billett til konserten på samfundet. Hvis det finnes to billetter til salgs vil jeg langt mer enn gjerne føye meg i rekken av billettkjøpere. Håper, håper, håper det finnes billetter til salgs.
ja det er ikke medlem...