Anmerkung: drmowinckel.com wird gerade ins Englische und Deutsche übersetzt. Ein Großteil der Seite wurde noch nicht übersetzt. Bis die verschiedenen Texte der Seite in die ausgewählte Sprache übersetzt worden sind, erscheint der Text in der Originalversion, also auf Norwegisch.

Dr. Mowinckels forum: Tickets & Concerts: Samfundet-billett ønskes kjøpt (13/02-10)

Retningslinjer | Velg avatar | Medlemmer | Grupper og ranker | Search

Pep
@ 1. Jan 10 17:20
Mafia member
137 posts

Pga rot med kortet mitt har jeg ikke fått bestilt konsertbilletten til Samfundet. Ettersom Trondheim har pleid å bli sent utsolgt tok jeg det tydeligvis for rolig, for nå er det utsolgt. :/ Er det noen som har en billett til overs og kan selge til meg, så hadde jeg blitt overlykkelig!

Marshu
@ 3. Jan 10 01:27
Mafia member
1 posts

Har selv hatt surr med banken (Onde, onde banken:( Nå får jeg kanskje ikke dratt på konsert) og har derfor heller ikke fått kjøpt billett til konserten på samfundet. Hvis det finnes to billetter til salgs vil jeg langt mer enn gjerne føye meg i rekken av billettkjøpere. Håper, håper, håper det finnes billetter til salgs.

Pep
@ 22. Jan 10 02:50
Mafia member
137 posts

Ingen? :/

BlackConstanze
@ 7. Feb 10 21:57
Mafia member
10 posts

nä prøver jeg her også... har en billett til salgs!  første man til mølla!!!!! (håper det er noen over hodet!)

Einarab
@ 7. Feb 10 23:15

Mafia member
119 posts

JEg vil kjøpe. for 390. er det ikke medlem??

BlackConstanze
@ 8. Feb 10 09:05
Mafia member
10 posts

JAU!:D ja det er ikke medlem...

ellikokopelli
@ 9. Feb 10 17:03
Mafia member
3 posts

ønsker også å kjøpe billett!! tlf 97775512

kaptein_kaffe
@ 11. Feb 10 22:05

Mafia member
9 posts

Ønsker også billett!

http://drmowinckel.com/forum/index.php?cat=19&top=3782

Svar på denne tråden / Reply to this thread
Tittel/Title:
Smileys:

:) :D ;) :p 8) prezt :x :evil :( >: :love :luring :vinke :skaal :rock

Start links with "http://", and they will be automatically linked.

Retningslinjer / Guidelines

Brukenavn/User name: Passord/Password:
Only registered users can post. If you are not registered, click here to sign up.

Hvem er i forumet? / Who are in the forums?

Det er totalt 5 brukere i forumet. 4 gjester, 0 anonyme medlemmer og 1 innloggede medlemmer.
There is a total of 5 users in the forum. 4 guests, 0 anonymous members and 1 logged inn members.

Innloggede / Logged in: sivjune

Basert på aktivitet siste fem minutter.
Based on activity last five minutes.

Høyeste antall brukere online / highest numer of users online: 332 - 05. April 2006 04:38:47

For at du skal vises som innlogget og ikke anonym, må du krysse av for at du skal vises som innlogget i forum. Det gjør du her.
To be shown as a logged in member and not an anonymous member, you have to check the box for being shown as logged in in the forum. You can do that here.